Gratis verzending vanaf €75 !De mooiste mode, besteld in je favoriete winkel!
Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Algemene voorwaarden

Op deze pagina leest u wat u van ons en onze webshop kunt verwachten. Bij Diez Mode houden we niet van ingewikkelde lappen tekst, we hebben het dus vooraf voor u samengevat.
Diez Mode houdt zich natuurlijk aan de algemene voorwaarden zoals opgesteld door de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie. Heeft u toch behoefte aan de complete teksten? U vindt de uitgebreide versie van de algemene voorwaarden onderaan deze pagina

Identiteit van de ondernemer

Diez Mode
Wilhelminalaan 71
6301 GH, Valkenburg (LI)
KvK: 82095221
BTW nr.: NL862334421B01

U kunt ons bereiken via:
Telefoonnummer: +31 (0) 43 327 26 58
email: [email protected]
Facebook: www.facebook.com/
Instagram: 


Diez Mode is telefonisch bereikbaar tijdens opening van de winkel:
Woensdag t/m vrijdag van 10.00 uur tot 18.00 uur
Zaterdag van 10.00 uur tot 17.00 uur
Zondag van 12.00 uur tot 17.00 uur

Komt u naar onze winkel toe?
Gezellig! Maar helaas is die, in tegenstelling tot onze webshop, niet 24/7 open. Hier vind u onze openingstijden: 

De overeenkomst

1.U doet online zaken met Diez Mode in een veilige web omgeving. De pagina’s waar u uw persoonsgegevens invult, zijn zo beveiligd dat ze versleuteld en onleesbaar voor derden worden verstuurd.
2.Als u een bestelling bij ons plaatst, krijgt u daarvan een bevestiging per e-mail. Mocht u de bestelling onverhoopt toch willen annuleren, laat het ons dan zo snel mogelijk weten. Grote kans dat het pakket anders al naar u onderweg is.
3.Het overzicht van uw bestelling sturen we u per mail en sluiten we bij in het pakket. We vragen u de (digitale) bon zorgvuldig te bewaren. Altijd handig.

Herroepingsrecht: Retourneren en Ruilen

Bent u niet blij met uw aankopen? Bij Diez Mode doen we niet graag moeilijk; u mag uw aankoop binnen 14 dagen na ontvangst retourneren, zonder verdere verplichtingen. Gebruik hiervoor het retour- en ruilformulier dat we mee hebben gestuurd met uw bestelling en stuur de artikelen ongebruikt en – indien mogelijk - in de originele verpakking naar ons terug. Retourformulier kwijt? stuur een mail naar [email protected], en we nemen contact op.

Retouren

Wanneer we uw retourzending hebben ontvangen, krijgt u daar per mail een bevestiging van. Vervolgens storten we het aankoopbedrag direct terug op de rekening waarmee u de bestelling hebt betaald. Houd daarbij rekening met een verwerkingstijd van maximaal 30 werkdagen. Besluit u artikelen terug te zenden, dan zijn de verzend kosten voor uw rekening. Retourneren in onze winkel, Diez Mode in Valkenburg, kan natuurlijk altijd gratis! 

De prijs

De prijzen op deze site zijn inclusief BTW. Wanneer het om een actieprijs gaat, communiceren we dat duidelijk. We hanteren in onze webshop dezelfde prijzen als in onze winkel in Valkenburg.

Levering

  1. Op werkdagen vóór 14.00 uur besteld, is de zelfde dag al verzonden, tenzij we een andere datum met u hebben afgesproken. Besteld u in het weekend, kan het zijn dat uw bestelling pas maandag wordt verstuurd.
  2. Wanneer de levering onverwachts langer duurt dan gepland, hoort u dat zo snel mogelijk en doen we ons best u het te laten weten vóór u uw bestelling thuis zou hebben verwacht. Op dat moment kunt u, indien gewenst, afzien van uw aankoop en ontvangt u direct uw geld terug. 
  3. Wanneer we een besteld product onverwachts niet meer kunnen leveren, krijgt u uw geld terug. Als u wilt gaan we op zoek naar een goed alternatief. Zo'n vervangend artikel mag u altijd retourneren. 
  4. We werken met de grootste zorgvuldigheid aan het verzendklaar maken van elke bestelling. Mocht u desondanks een incorrecte bestelling ontvangen, dan kunt u deze uiteraard kosteloos retourneren. 

Transportgarantie

U heeft recht op een goed product. Wanneer een product beschadigt of kwijtraakt voordat het bij u of een door u aangewezen ontvanger aankomt, is dat natuurlijk niet de bedoeling. Als u na het openen van het pakket schade constateert, neem dan direct contact op met ons. Wij zorgen voor een passende oplossing.


Klachtenregeling

Heeft u een klacht? Laat het ons dan snel weten. U krijgt uiterlijk de volgende werkdag antwoord, waarin we vermelden hoeveel tijd we nodig hebben om uw probleem te verhelpen of recht te zetten. We zullen er hoe dan ook alles aan doen een oplossing te vinden.


Geschillen

Komen we er echt niet uit? Dan kunt u besluiten de zaak binnen drie maanden voor te leggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl). Hoe dat in z’n werk gaat, weten wij ook niet precies. We hebben het namelijk nog nooit meegemaakt..
 
Tevens wijzen wij u op het recht als consument om uw geschil te melden via het ODR platform van de Europese. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
 
Uitgebreide algemene voorwaarden
 
Artikel 1 – Identiteit van de ondernemer
 
Diez Mode
Wilhelminalaan 71
6301 GH, Valkenburg (LI)
KvK: 82095221
BTW nr.: NL862334421B01

U kunt ons bereiken via:
Telefoonnummer: +31 (0) 43 327 26 58
email: [email protected]
 
Artikel 2 - Totstandkoming van de overeenkomst
 
De overeenkomst tussen Diez Mode en de consument komt tot stand, wanneer de consument de bestelling op www.diezmode.nl heeft afgerond en deze door Diez Mode middels een email is bevestigd. Mocht je de bestelling onverhoopt toch willen annuleren, laat het ons dan zo snel mogelijk weten. Grote kans dat het pakket anders al naar je onderweg is.
 
Artikel 3 - De prijzen
 
De prijzen op deze site zijn inclusief BTW. Daar waar het een actieprijs betreft, wordt dit duidelijk op de site gecommuniceerd. Wij hanteren op onze webshop dezelfde prijzen als in onze winkel in Valkenburg. 
 
Artikel 4 - Levering
 
Diez Mode betracht de grootste zorgvuldigheid bij het verzenden van de bestelde artikelen en het in ontvangst nemen van retour- en ruilzendingen. Diez Mode verzendt de geaccepteerde bestellingen zo snel mogelijk in volgorde van binnenkomst. In de regel vindt de levering plaats binnen 3 werkdagen nadat de bestelling is ontvangen en geaccepteerd. Als een levering niet of niet tijdig kan plaatsvinden, omdat de bestelde artikelen niet op voorraad zijn of omdat de levering om een andere reden vertraging ondervindt, dan krijgt u daar zo snel mogelijk bericht van, doch uiterlijk binnen 30 dagen nadat de bestelling is geplaatst. Artikelen die op werkdagen voor 14.00 uur zijn besteld worden de zelfde dag verzonden, als het een werkdag betreft. bestellingen die na 14.00 worden geplaatst, of in het weekend, worden de eerst volgende werkdag verzonden. 
 
Artikel 5 - Bezorgadres en leveringsservice
 
U kunt uw bestelling thuis laten bezorgen of u kunt een afwijkend bezorgadres opgeven. Uw bestelling afhalen in de winkel is ook mogelijk. (Uitsluitend in onze winkel in Valkenburg, aan de Wilhelminalaan 71)
 
Artikel 6 - Herroepingsrecht, ruilen en retourneren
 
Voor uw aankopen geldt een zichttermijn van 14 dagen. In deze periode hebt u een herroepingsrecht; dit betekent dat u de mogelijkheid hebt zonder verplichtingen van uw kant de artikelen die u hebt ontvangen te retourneren. In dat geval dient u het retour- en ruilformulier dat bij de levering is gevoegd te gebruiken en de artikelen onbeschadigd, ongebruikt en voor zover mogelijk in de originele verpakking terug te zenden op de manier zoals beschreven op de retourbon.  U krijgt uw geld dan teruggestort op dezelfde rekening als waarmee u uw bestelling hebt betaald. Houdt u daarbij rekening met een verwerkingstijd van 10 werkdagen. Besluit u artikelen terug te zenden, dan zijn de kosten van retour zenden voor uw rekening. Als extra service kunt u onbeschadigde en ongebruikte artikelen ook ruilen in, of terugbrengen naar de winkel in Valkenburg. Bij ruilen of retourneren in de winkel worden géén verzendkosten in rekening gebracht. Als u een ‘foutieve’ bestelling ontvangt, kunt u de bestelling retourneren en gebruikmaken van het retour- en ruilformulier. 
 
Artikel 7 - Transportgarantie
 
Het risico van beschadiging en/of vermissing ligt tot aan het moment van bezorging bij Diez Mode, tenzij uitdrukkelijk anders overeengekomen. Als u vóór het openen van uw pakket schade constateert aan de verpakking, neem dan meteen contact op met Diez Mode of meld dit aan de transporteur. Als u het pakket al hebt geopend op het moment dat u de schade constateert, moet u de aanwijzingen op het bij de zending gevoegde retour- en ruilformulier volgen. Ongebruikte beschadigde artikelen worden kosteloos door Diez Mode vervangen.
 
Artikel 8 - Leeftijdsgrens
 
Diez Mode accepteert geen bestellingen van personen onder de 16 jaar.
 
Artikel 9 - Reclameren
 
Mocht u niet tevreden zijn over het geleverde artikel, neemt u dan contact op met Diez Mode binnen één maand nadat het gebrek zich heeft geopenbaard, dan wel dat u daar redelijkerwijs kennis van heeft kunnen nemen. Een bij Diez Mode ingediende klacht wordt binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd nodig heeft, antwoordt Diez Mode binnen de termijn van 14 dagen met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer u een inhoudelijke reactie kunt verwachten. Diez Mode probeert klachten altijd in overleg met de klant en op de best mogelijke manier op te lossen.
 
Artikel 10 - Afwijkende of aanvullende voorwaarden
 
Afwijkende of aanvullende voorwaarden, anders dan in deze Algemene Voorwaarden bepaald mogen niet ten nadele van de consument zijn en moeten schriftelijk worden vastgelegd, danwel op een eenvoudige manier door de consument kunnen worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager.